Inici de curs

INICI DE CURS 2020-2021

Benvolguts alumnes s’acosta el moment en que hem de tronar a l’escola i la situació d’excepcionalitat es manté. Per aquest motiu haurem de prendre un seguit de mesures que permetin l’activitat educativa i garanteixin la seguretat d’alumnes i professors.

L’inici de curs es planteja apostant per la presencialitat però amb un reforç al moodle que permeti el seguiment telemàtic si la situació ho requereix.

Demanem la col·laboració i la comprensió de totes i tots a fi que podem trobar l’equilibri entre mantenir la nostra activitat i el control de la pandèmia.

Accés a l’escola

• Només es podrà accedir a l’escola si hem concertat una cita prèvia o una convocatòria de matrícula.
  • Els alumnes convocats a les classes de presentació podran assistir sempre i quan hagin fet la preinscripció.
  • La circulació per l’escola es farà de forma individual i ocupant la part dreta del passadís i/o escala.
  • L’accés a l’escola es produirà pel carrer Navata i la sortida pel carrer Figueres.
  • Es podrà demanar cita prèvia via telefònica o per correu electrònic
  • Per accedir a l’escola serà obligatori l’ús de mascareta i la desinfecció de mans amb gel hidroalcohòlic.
  • L’estança a l’escola serà l’estrictament necessari, evitant les agrupacions que dificultin la circulació pels passadissos.
  • Les portes de les aules romandran obertes per tal d’evitar tocar les manetes de les portes.
  • A totes les aules disposarem d’alcohol i tovalloletes d’un sol ús per que l’alumne/a desinfecti el seu entorn de treball.

Horari d’atenció telefònica

Telèfon Escola Lloreda: 93 383 24 53
Dilluns de 10:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00
Dimecres de 10:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00
Correu electrònic: a8061580@xtec.cat

>Web de l’escola<

Alumnes preinscrits amb plaça assignada:

Els alumnes que tenen un plaça assignada poden consultar l’horari i la data de presentació de l’ensenyament en els següents enllaços:

Presentacions Horaris Ensenyaments

Els alumnes que per causes diverses considerin que no podran realitzar el seguiment del curs i vulguin renunciar a la seva plaça, agrairíem ho comuniquessin al correu de l’escola (a8061580@xtec.cat) del 2 al 9 de setembre, per tal de poder assignar la seva plaça a un altre alumne/a.

Alumnes preinscrits de la llista d’espera: Es començaran a matricular a partir del 14 de setembre i se’ls comunicarà via telefònica o via correu electrònic, per tal de convocar-los el dia de la presentació.

Matrícula GES a distància IOC

Trimestre de tardor 2020