CFA Lloreda-la Pau ja és una realitat!!

Després d’anys de perseverança i reivindicació de tota la comunitat educativa i amb l’ajut, sacrifici i dedicació de molta gent, per fi tenim una gran notícia per compartir:

JA SOM CENTRE DE FORMACIÓ D’ADULTS!!!

CFA Lloreda-la Pau ja és una realitat!!

Gràcies a totes i tots per fer possible que l’Educació pública de les persones adultes continuï endavant; per no rendir-vos; pels ànims donats quan l’esperança s’esvaïa i les forces defallien.
Esperem celebrar, abraçar-nos i gaudir-ne al més aviat possible.

Ubi concordia, ibi victoria – Publius (On està la unitat, està la victòria)

Centre de Formació d’Adults Lloreda-La Pau

1. Ana Laura Caula

Felicidades 🎂 por todo lo conseguido 😊
    Es un gusto ir a estudiar a esa escuela el equipo humano es increíble y muy humano son una Gran Familia ❤️😍❤️!!!!!

2. Isabel Martinez Orozco

M’alegro molt d’aquesta notícia, sou un bon equip i estic encantada d’assistir a aquesta escola.
    Enhorabona.

3. RAIMUNDO CHILLON

Felicitats..
    El centro no hay que buscarlo en el Universo…
    por que ya esta en la Tierra
    Enhorabuena.

4. Misericordia Ruiz Ramirez

/Enhorabuena a la Escola de Adultos por esta gran noticia que ya somos Centro de Formación de Adultos.
    Espero seguir asistiendo a las clases de las que estoy muy satisfecha.

5. Eugenia Díaz

Enhorabona, aquest reconeixement és un premi a la bona feina i la perseverança de tots vosaltres, som afortunats per pertànyer com alumnes en aquest centre. Grècies a tots.

6. Misericordia Ruiz Ramirez.

Estoy muy contenta por lo conseguido y espero seguir disfrutando del nuesrtro Centro de Formación de Adultos. Muchas gracias a todos los profesionales
    y ¡enhorabuena!.

7. M.Àngels Muntané Sánchez

Enhorabona!! Us ho mereixeu.
    Una gran escola. Bons professionals i millors persones tots i totes alumnes inclosos formen una gran família.

Per molts anys junts!!

8. Isabel Martinez Orozco

Moltes Feliçitats

Sois muy profesionales y la Escuela inmejorable,os lo teniais bien merecido.