Visitem Cervera. Coneixem l’entorn.

El dimarts 23 de novembre, de les 10h a les 12h, els alumnes dels grups de Català, Castellà i Certificat Instrumental de l’escola van fer una visita a alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat: el Carreró de les Bruixes, la Plaça Major, l’església de Sta. Maria, la Universitat, etc.

La trentena d’alumnes que hi van participar van seguir amb interès les explicacions del guia, en Joan Miret. Tots plegats vam aprendre una mica més de la història, el patrimoni i les llegendes de Cervera. L’activitat va cobrir les expectatives de descoberta activa de l’entorn i integració social i lingüística en la realitat catalana que ens havíem plantejat. El que no havíem previst era el fred segarrenc que ens va acompanyar tota l’estona! Encara bo que la pluja va respectar bona part de la passejada i vam poder realitzar la ruta programada amb normalitat.

Tot l’agraïment a Turisme de la Paeria per la seva ajuda, col·laboració i participació en l’organització de l’acte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *