Visita al Mas de Colom (Borges) i al Museu Fàbrica J.Trepat.

El dilluns, 18 d’abril, alumnes de l’escola de Cervera i Guissona es van traslladar a Tàrrega per visitar, al matí, el Mas de Colom, i, a la tarda, Cal Trepat.

Al Mas de Colom es va visitar l’entorn i les instal·lacions, propietat del Grup alimentari Borges, i es va fer una degustació d’oli. A Cal Trepat, museu de la mecanització agrària, es va fer un recorregut per les naus museïtzades de l’antiga fàbrica que expliquen el procés de fabricació de les primeres màquines agrícoles de les nostres comarques.

Un dia per descobrir el passat i present -industrial, arquitectònic i alimentari- del nostre entorn més proper.