Preinscripció i matrícula curs 2021/22

Calendari:

• Període d’informació i orientació: juny de 2021
  • Oferta inicial de places escolars per a cada ensenyament: 16 de juny de 2021.
  • Presentació de sol·licituds de l’alumnat nou: del 21 al 29 de juny.
  • Matrícula de l’alumnat repetidor o que passa al nivell següent: del 29 de juny al 9 de juliol.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol.
  • Sorteig del número de desempat: 7 de juliol.
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 15 de juliol.
  • Matrícula d’alumnes admesos: del 2 al 9 de setembre. Si no es formalitza la matrícula, es perdrà la plaça de la preinscripció. També a partir del 2 de setembre, matrícula d’alumnes sense preinscripció en els ensenyaments amb vacants.
  • Matrícula oberta en tots els ensenyaments amb vacants: a partir del 10 de setembre.
  • Matrícula oberta a alumnes nous de l’IOC (Graduat en Educació Secundària a distància): del 2 al 8 de setembre.
  • Inici del curs: 20 de setembre del 2021.

Com fer la preinscripció?

Aquest any la preinscripció tornarà a ser online, és a dir, a distància, de manera preferent, tot i que podrà ser presencial en casos necessaris i demanant dia i hora.

Enllaç: Procés de preinscripció