L’Art de Parlar

Presentem l’Art de Parlar a Cervera.

L’escola va participar el dimarts 3 de maig a la 5a Mostra d’Intercanvi d’Experiències educatives a la Segarra, on es va fer una presentació del programa innovador l’Art de Parlar, que fa tres cursos que duem a terme amb el nostre alumnat. La presentació, davant de la comunitat educativa de Cervera i de la Segarra, va tenir una gran acollida i va despertar força interès.

La Mostra d’Intercanvi d’Experiències, organitzada pel Servei Educatiu/Centre de Recursos Pedagògics, és una mostra dels projectes innovadors de tots els centres escolar de la comarca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *