Mòdul de tecnologia a l’Ateneu de Fabricació, un projecte exitós

Dins del mòdul de Tecnologia l’alumnat de GES 2 ha participat en un projecte de fabricació digital amb l’Ateneu de Fabricació.

L’objectiu d’aquesta activitat era viure tot el procés tecnològic des de la detecció d’una necessitat fins a la construcció de l’objecte que la resolgui, passant pel disseny, la tria de material, els esbossos, etc.
El projecte ha consistit en 3 visites a l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana i a l’Ateneu de Fabricació del Parc Tecnològic per tal de conèixer l’espai municipal de divulgació i creació vinculat a les tecnologies de fabricació digital per a la ciutadania. Allà ens van ensenyar els espais i tota la maquinària i materials amb els que treballen i vam aprendre a dissenyar en 3D am el Tinkercad. A l’escola paral•lelament hem complimentat el projecte treballant les diferents vistes dels objectes (planta, alçat i perfil), treballant les escales i fent un plànol de l’aula on hauria d’anar la nostra creació, etc.

Finalment, de forma conjunta vam identificar la necessitat d’uns penjadors per la classe per tal de poder penjar les jaquetes, motxilles, gorres…

@afabciutatmeridiana
@afabparctecnologi·