Excel·lent participació de l’alumnat a la setmana cultural

Aquests dies hem celebrat la Setmana Cultural després de la finalització de tots els cursos i ensenyaments de l’escola. La setmana ha estat farcida d’activitats per als nostres alumnes, començant el dilluns amb un taller d’Artteràpia al nostre centre, els resultats del qual van quedar exposats a les parets de l’escola, i amb un altre de balls Bollywood per part de Susen Ahluwalia a l’Auditori de la Biblioteca del Bon Pastor

El dimarts el vàrem dedicar a anar de sortida al Cim d’Àligues, un centre de conservació d’aus rapinyaires a Sant Feliu de Codines, on vam poder observar de primera mà la bellesa d’aquests animals amb una sessió de vol i una visita guiada per les seves instal·lacions, justa abans d’un dinar amb alumnes i personal de l’escola.

El dimecres a la tarda els alumnes van poder participar en un taller de risoteràpia ofert per Sílvia López Bech, també a l’auditori de la biblioteca del barri.

I finalment, el dijous va començar amb un altre taller de balls, en aquest cas irlandesos, dirigit en anglès per Aires Celtes, adreçat als alumnes que han fet algun dels cursos en aquesta llengua; i vàrem acabar la setmana amb la tradicional festa de cloenda de curs davant de l’escola, amb berenar i bingo musical.

Volem agrair a tots els participants la seva presència en els actes de la Setmana Cultural, així com el seu suport a la feina feta durant tot el curs i esperem veure-us de nou el vinent!

Molt bon estiu a tothom!