COMENCEM EL CURS 2020-2021 DE MANERA EXCEPCIONAL

Bona tarda a totes i tots,
Esperem que l’estiu hagi anat bé dins de l’estat d’excepcional que estem vivint i que, malgrat tot, tingueu ganes de tornar-nos a veure o conèixer-nos.
Durant el mes de juliol, la direcció i l’equip docent del CFA Àgora va confeccionar una… Llegeix més»

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIONS CURS 2020 – 2021

• ALUMNES ACTUALS:

QUAN? Del 3 al 15 de juny
COM? Responent al correu que se li enviarà.
Tot l’alumnat d’enguany susceptible de seguir cursant algun ensenyament amb nosaltres el pròxim curs escolar, rebrà un correu electrònic on se li demanarà que el retorni per reservar la plaça,… Llegeix més»

DATES DE PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2020-2021

L’ensenyament de Persones Adultes

L’educació de persones adultes comprèn les activitats d’aprenentatge que, en el marc d’aprendre al llarg de tota la vida, permet que les persones adultes desenvolupin les capacitats, enriqueixin els coneixements i millorin les competències tècniques i professionals. Això fa que hi participin… Llegeix més»

JA TENIM LES DATES DELS EXÀMENS!!!!!

Bona tarda,
Des dels Serveis Territorials d’Educació de Tarragona ja ens han informat de les dates d’exàmens de les Proves d’Accés als Cicles Formatius de Grau Superior. Es realitzaran a FINALS DE JUNY. (Modificables atesa la situació de la crisi de la Covid-19)
Presteu atenció al calendari… Llegeix més»

MALGRAT EL CONFINAMENT…SEGUIM! 3R TRIMESTRE A PUNT!

Bona entrada al tercer trimestre!!!!
Us ho desitgem amb aquesta fotografia!!!! Durant aquesta dies, els claustres són així!
De retorn de la setmana de desconnexió en tots els sentits, també telemàtic, dimarts passat vam iniciar les classes corresponents al tercer trimestre.
Amb el grup d’alumnes de les Proves… Llegeix més»

NOVETATS DEL SEGUIMENT DEL CURS TELEMÀTIC

Benvolgut alumnat,
Primer de tot, dir-vos que desitgem que estigueu confinats i confinades a casa i tingueu salut per donar resposta a aquesta situació d’excepcionalitat.
En segon lloc, dir-vos que aquest document pretén explicar les actuacions que s’han pres des del claustre de professores del CFA Àgora… Llegeix més»