MALGRAT EL CONFINAMENT…CELEBREM SANT JORDI!!!!

Bona tarda a totes i tots!

Malgrat el confinament, nosaltres també celebrem Sant Jordi!!!

Han aparegut moltes inciatives de com celebrar una diada com la de demà que n

ormalment es viu a peu de carrer. Les editorials, les llibreries, els mitjans de comunicació…tots aquests espais ens han bombardejat amb idees per no oblidar-nos d’aquest dia: la festa de la literatura, i perquè no, també de l’amor. Amor de parella, amor de moltes parelles, amor fraternal, amor a la natura, amor a l’amistat…un dia per fer aflorar diferents manifestacions de l’amor a través dels llibres.

Els llibres ens endinsen en móns imaginaris que sobrepassen fronteres, sobrepassen límits i, per tant, ara més que mai, sobrepassen les parets de les nostres cases que lluiten contra el confinament!!!!

Cada any, celebrem una jornades culturals a l’entorn de Sant Jordi i,per molt que estiguem en una època excepcional, l’alumnat i les professores del centre no deixarem de fer allò que sempre hem fet i que per nosaltres és enriquidor. Les Jornades Culturals és un espai on la CREATIVITAT flueix en tots els sentits i des de totes les disciplines…doncs ara, tenim l’oportunitat de fer-ne difusió pels nostres canals telemàtics i xarxes. Hem pensat una pila d’activitats per passar el dia de Sant Jordi i el final de setmana amb tot el nostre alumnat. Aquí teniu el cartell amb totes les activitats proposades!!!

A més, en molts centres educatius, també es duen a terme moltes iniciatives com les “Cartes amb el Cor” que consisteix en enviar dibuixos, poemes, vídeos, cartes a les persones que ara hi ha ingressades als nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari. Enviar cartes com aquestes des del nostre confinament ajudaran a les persones ingressades a que se’n surtin al més aviat possible! Perquè les cartes amb cor donaran força a tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda! En aquest enllaç hi trobareu l’explicació per si us hi animeu:https://serveiseducatius.xtec.cat/tarragones/portada/cartes-amb-cor/

I, finalment, si teniu ganes d’endinsar-vos més en la llegenda de Sant Jordi, aquí teniu un enllaç a un curtmetratge de 45min. http://portaaudiovisual.cat/projectes/la-llegenda-de-sant-jordi

De ben segur que recordarem el dia de Sant Jordi. Un Sant Jordi diferent però seguirà sent la Diada de Sant Jordi!!!

Bona diada a totes i tots!!!!!