MALGRAT EL CONFINAMENT…SEGUIM! 3R TRIMESTRE A PUNT!

Bona entrada al tercer trimestre!!!!

Us ho desitgem amb aquesta fotografia!!!! Durant aquesta dies, els claustres són així!

De retorn de la setmana de desconnexió en tots els sentits, també telemàtic, dimarts passat vam iniciar les classes corresponents al tercer trimestre.

Amb el grup d’alumnes de les Proves d’Accés a Grau Superior, hem iniciat una trobada setmanal per videoconferència de cada matèria.

Amb el grup de Castellà, la professora ha ideat diferents maneres de connectar-se amb els seus alumnes i també hi ha trobada per videoconferència.

Amb els altres grups, si bé hi estem treballant a través del classroom actualment, la nostra intenció és intentar incorporar sessions de videoconferència en un futur molt pròxim. Buscarem diferents estratègies: videoconferència amb el grup classe o, fins i tot, videotrucades amb petits grups. Trobarem el millor mètode per arribar a tot l’alumnat.

El centre, ara, ens queda lluny però intentem apropar-lo com més aprop millor. I és per això que les professores pensem i reflexionem per tal de buscar el millor camí per estar amb vosaltres i, sobretot, que no ens oblideu les cares.

Inentem totes i tots mantenir-nos actives i actius en el dia a dia  de les activitats però també preguntem-nos, malgrat la distància i ara més que mai,  “com estàs?” que no pas “què has fet?” Valorem l’esforç de suportar els dies de confinament de la millora manera possible i que les llargues hores esdevinguin curtes en el temps.

Força, positivisme i endavant!!!