LA MALETA VIATGERA

Aquest trimestre els grups de llengua catalana de primer i segon nivell hem portat a terme una dinàmica molt interessant, “La maleta viatgera”, que ens ha permès complir diferents objectius.

El primer dia de classe la mestra de cada grup va presentar a l’alumnat tres objectes personals dins d’una maleta. Els objectes simbolitzaven aspectes de la seva vida personal: des d’aficions fins a motius familiars. Després es convidava l’alumnat que portés a la classe els seus objectes personals i els presentés a la resta del grup. Durant el primer trimestre cada setmana un alumne o alumna esdevenia protagonista i ens explicava la seva maleta viatgera.

Els objectius de l’activitat eren treballar la llengua oral i les estructures lingüístiques pròpies de les aficions i de la presentació personal, establir connexions amb la resta de companys i companyes per fer grup, i treballar vocabulari.

Us deixem algunes fotos dels objectes personals de què hem gaudit.