L’ACORD, LA REVISTA DEL MONTSENY

Acord07_Pag1

Clica aquí per llegir la revista

Els alumnes del mòdul opcional de Revista hem publicat el primer número de la segona edició de l’Acord, la revista de l’escola. El dia 1 de febrer va sortir al carrer novament, després de set anys en silenci.

L’Acord que ara podeu fullejar clicant la portada, és el resultat de la feina feta durant el primer trimestre pels alumnes de GES 1 i GES 2 que hem escollit aquest mòdul. En aquesta edició hi trobareu una proposta d’excursió per un matí, una entrevista a la Teresa Molas –responsable de promoció i màrqueting d’El 9 Nou-, un apropament a la figura d’en Ferran Latorre -alpinista professional-, breus entrevistes a alumnes de l’escola, i altres curiositats.

Esperem que gaudiu de la lectura!

Redacció: Alumnes del mòdul de Revista