EL LOGOTIP DEL CFA MONTSENY

Trobada logo

Enguany, el CFA Montseny ha proposat a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic la creació del nou logotip del centre. Participaran en el projecte 10 alumnes de Disseny, cadascun dels quals presentarà la seva proposta.

A mitjan novembre de 2015, els alumnes van fer un recorregut pel centre per conèixer l’espai, disseny i activitats que s’hi desenvolupen i recollir informació per a la creació del disseny del logotip.

Abans de finalitzar el curs es presentaran els treballs i una comissió avaluadora deliberarà quin és el projecte que millor representa el centre. Tots els treballs realitzats s’exposaran a l’entrada del CFA Montseny.

Equip de redacció: alumnes de GES2 tarda.