Tractament de la imatge a COMPETIC

Durant el segon trimestre, els alumnes de COMPETIC 1 (ACTIC BÀSIC) hem estat treballant el tractament de la imatge. Hem après les funcions bàsiques del tractament de la imatge del programa GIMP. També hem navegat pel servidor buscant programes on-line que permeten fer cartells, targetes de presentació, tríptics, fons de pàgines web, entre altres. Hem escollit un programa anomenat CANVA. Permet fer multitud de coses com ara, logotips, presentacions, pòsters, infografies, posts per instagram, flyers i moltes altres coses.
Hem fet un cartell que informi dels cursos de COMPETIC que us presentem aquí: CARTELL

Núria Ribera