Quan és temps de collir castanyes….

El divendres 28 d’octubre es va celebrar la 1a castanyada del CFA Montseny. La proposta va sorgir de la comissió de festes, formada per quatre membres del professorat del centre. A primera hora del mati es va fer un foc a la pista del centre cívic Montseny. Cap a les 10.00 hores l’alumnat de la franja horària de matí  va participar en les activitats pròpies de la festa:  fer paperines, tallar castanyes, torrar-les… En total es van torrar 15 quilos de castanyes.

La comissió valora positivament la festa i agraeix la col·laboració de l’escola la Sínia, que va deixar la torradora de castanyes.

Redacció: alumnat del mòdul opcional de Revista