Participem al Programa MID de la UVic

Per segon curs, la coordinadora d’ensenyaments inicials i la cap d’estudis participen al seminari MID (Mentoratge i Identitat Docent) de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic.

El seminari forma part del Programa MID, el qual es desplega en dos eixos. D’una banda la presència a les escoles d’estudiants del primer curs dels grau en Mestre i d’Educació Infantil i, per altra, la realització d’un seminari de formació en el que hi participen mestres de totes les escoles de la ciutat. Enguany les escoles bressol municipals també en formen part. Els principals temes que centraran el seminari del curs actual seran  el rol de l’estudiant en temps de pandèmia i la relació entre la universitat i les escoles.

El CFA Montseny va entrar a formar part del seminari el curs passat, arran de la invitació del deganat de la Facultat d’Educació.