NOU LOGOTIP DEL CFA MONTSENY

A inicis de curs el CFA Montseny es posà en contacte amb l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic (EASD Vic) per proposar als alumnes del segon curs de Disseny Gràfic la creació del nou logotip del centre.

Al novembre els alumnes de Disseny van visitar l’escola per conèixer els espais, l’oferta d’ensenyaments, l’alumnat, el funcionament del centre… i recollir la informació necessària per iniciar el seu projecte de disseny del logotip.

Al desembre els seus treballs ja estaven enllestits. Des del CFA Montseny es creà una comissió encarregada de seleccionar el logotip final formada per representants dels diferents sectors de l’escola (professorat, alumnat i personal d’administració). La comissió va anar a la seu de l’Escola d’Art per assistir a la presentació dels diferents projectes.

La feina realitzada pels alumnes de Disseny era gratament satisfactòria. Era moment, per part de la comissió, de deliberar quina de les nou propostes representava millor el centre. Els logotips presentats van ser exposats als passadís de l’escola i es convidà a tot l’alumnat a participar en una votació, no vinculant, per escollir la nova imatge.

A mitjans de gener, la comissió acabà decantant-se per la proposta de l’Iris Selva. Casualment el resultat de la votació de l’alumnat coincidia amb l’elecció de la comissió.

Des del CFA Montseny volem agrair a tots els alumnes del segon curs de Disseny -Laia Fèlix, Joan Fossas, Marlene Garrido, Eric Patricio Gómez, Pau Juárez, Cristina Leiva, Nicolás Quiroz, Iris Selva i Anaïs Valle- la seva implicació i la feina realitzada, així com també a l’Imma Espona, la professora de l’Escola d’Art que ha encapçalat el projecte.