NOU LOGOTIP DE L’ESCOLA

LOGO PRINCIPAL
El primer trimestre d’aquest curs el CFA Montseny va voler crear un logotip per presentar una nova  imatge del centre.  Fa poc més de dos anys aquest centre s’anomenava Miquel Martí i Pol, però  el  2014 va canviar la denominació per  CFA Montseny; per aquest motiu el centre necessitava un nou logotip.

Des del centre es va contactar amb l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic (EASDV) i concretament amb l’Imma Espona, professora de Disseny Gràfic, per proposar-li el projecte de creació de la nova imatge. La iniciativa va ser molt ben acceptada i els alumnes del grau superior de Disseny Gràfic hi van començar a treballar. Al desembre van presentar els seus treballs, un total de nou,  que s’han exposat  a l’entrada del CFA Montseny. Entre tots els logotips presentats, finalment va ser escollit el de l’Iris Selva, que simbolitza la unió, el creixement i la integració.

En el proper número de la revista Acord, que sortirà al carrer per sant Jordi, podreu llegir una entrevista a l’Iris Selva, la creadora del nou logotip escollit.

Alain Fiong Dominique. GES 2

Redacció Revista l’Acord.