No a la violència contra les dones

La setmana anterior al 25 de novembre, tot l’alumnat de l’escola Cfa Montseny va participar en una jornada de sensibilització sobre l’erradicació de la violència masclista envers les dones. Cada nivell va adaptar activitats, dinàmiques i la visualització de curtmetratges amb l’objectiu de sensibilitzar la comunitat educativa. Es van abordar les dades reals sobre les dones que han perdut la vida a causa de la violència masclista i tot el que envolta aquesta problemàtica.

Durant aquesta jornada, algunes alumnes van compartir relats personals, parlant dels seus casos reals, experiències de persones properes, i com han hagut de viure situacions en què s’han vist obligades a separar-se a causa de la violència. A més, com a mostra tangible de solidaritat i suport, entre totes les participants vam crear un mural al passadís amb flors liles i missatges escrits, simbolitzant la unió de la comunitat educativa en la lluita contra la violència masclista i en record de les dones que han patit aquesta realitat.