L’experiència del CFA Montseny a Quaderns d’Educació Contínua

L’edició 44 de Quaderns d’Educació Contínua publica “Escola i ciutat: desdibuixant fronteres”. L’article, escrit per docents del centre,  presenta cinc experiències en què el centre, a través de diferents propostes didàctiques, facilita que l’alumnat conegui i participi de recursos i serveis de la ciutat i, alhora, que la ciutat descobreixi la nostra escola i les persones que la formen.

Cinc experiències reals que neixen d’un enfocament pedagògic significatiu i competencial i que tenen com a objectiu buscar lligams amb el barri i la ciutat, a fi de projectar l’escola i establir vincles d’unió amb l’alumnat i entre ell.