La Festa de la Tardor!

El dimecres 29 de novembre vam celebrar la Festa de la tardor, la primera festa del curs 2023-2024. El dia va començar amb un desplegament de tallers molt diversos en els quals l’alumnat va poder aprendre noves destreses i gaudir d’activitats diferents en companyia de companyes i companys d’altres nivells i cursos.

Des de fer deliciosos panellets fins a teixir bonics clauers de macramé i passant per moure una mica l’esquelet amb uns bons balls o amb una caminada per l’entorn natural dels voltants de l’escola, tothom va poder experimentar i compartir una bona estona en espais diferents dels habituals. Fins i tot vam poder gaudir d’un petit concert de la mà de l’Edmond Agenor, un cantautor que ens va delectar amb les seves entranyables melodies. I un cop finalitzats els tallers, totes vam anar directes a la cuina a fer un tast dels panellets, que no podien ser més bons!

Havent dinat vam continuar la festa, tot engegant les activitats de tarda, igualment ben variades. Malgrat el fred i la humitat, ens vam cordar bé els abrics per anar a jugar a bitlles o a fer una caminadeta de tarda. Mentrestant, l’escola s’omplia de boletes de colors i boniques lletres als tallers de lettering i braçalets. I per berenar, més panellets!

Finalment, com a activitat de tancament de la jornada, els grups del vespre van gaudir d’una sessió de cinema, amb la projecció de la pel·lícula Hidden figures, amb crispetes incloses!

En fi, una jornada plena d’activitats lúdico-creatives per a tots els gustos i colors! Gràcies a totes i a tots per formar-ne part i fer-la possible!