Intercanvi amb l’Escola d’Art de Vic

El dia 26 de febrer ens van visitar a l’escola una mestra i un grup d’alumnes de l’Escola d’Art de Vic del Cicle formatiu de grau mitjà Assistència al producte imprès i gràfic. En un primer moment, ens vam presentar i vam parlar dels cursos que es fan als dos centres. En un segon moment, els vam plantejar si podien crear la plantilla de la revista de la nostra escola, l’Acord, de cara a l’edició següent. Ho vam plantejar en format concurs, de manera que la que s’adeqüi més a les característiques de la nostra revista acabarà sent la plantilla guanyadora i definitiva. Finalment, els vam ensenyar la nostra escola, el CFA Montseny, i vam quedar que aniríem a l’Escola d’Art per escollir, un cop les tinguin dissenyades, la millor plantilla.

Va ser una experiència molt interessant per a tothom.