Human Bodies

Aqueta setmana alumnat de de GES 1, GES 2, PACFGS, anglès i PAU+25, juntament amb tres docents hem anat a Barcelona a l’exposició Human Bodies.

Ha estat una exposició molt enriquidora i hem aprés molt sobre el nostre propi cos. A alguns els ha impressionat molt que fossin cossos humans reals i altres hem trobat a faltar més cossos de dones, particularment ens hauria agradat trobar un aparell reproductor femení complet, on poder observar amb tot detall, igual que a la resta de l’exposició, totes les parts i òrgans que el componen.

Vam demanar permís per fer fotos per l’escola i aquí teniu un recull:

Amb l’alumnat de GES 1 estem estudiant el mòdul La Salut, així que hem aprofitat l’exposició per fixar-nos més en el nostre propi cos i fer dibuixos per observar millor com som per dintre.