Formació sobre la Mutilació Genital Femenina

Fa uns mesos, l’Uma Alcaide (@umalcaide), que aleshores era alumna de Proves d’accés, va oferir una xerrada a l’alumnat de GES i als seus companys de curs sobre la mutilació genital femenina: què és, pràctiques, origen, abast, problemàtica, camins a recórrer, reptes…

Tan endins va arribar que s’ha tornat a acollir la presentació a l’escola, aquest cop per tot el claustre, tècniques del SIAD-Osona #VicDones i la Taula contra la Mutilació genital femenina de Manlleu.

Com a agents implicades en l’educació i en la societat, ja tenim a dins una llavor que segur que germina en bona direcció. Valorem molt positivament aquesta porta oberta per continuar treballant per una societat que volem més justa i equitativa per tothom: pas a pas cap a endavant.