Apadrinament lector amb l’Escola la Sínia

Durant el segon i el tercer trimestre d’aquest curs, hem participat en el projecte “Apadrinament lector” juntament amb l’Escola la Sínia. D’aquesta manera, cada dimarts a primera hora el grup d’Instrumental 2 matí del CFA Montseny ha visitat els nens i les nenes de primer de primària de la Sínia. En aquestes trobades, padrins/es i fillols/es han compartit una estona de lectura i de conversa, amb la finalitat de gaudir de les històries amagades en els diferents contes, però també de conèixer-se i donar-se suport mutu en el procés lector.

A banda d’aquestes trobades, s’han realitzat altres activitats a l’entorn del projecte, com una explicada de contes per part de les diferents mestres implicades, la visita de l’Estela i el German de la llibreria El Petit Tresor amb una proposta de lectures, la visita dels nens i les nenes de la Sínia al CFA Montseny, una visita conjunta a la Biblioteca Joan Triadú…

El projecte va acabar el dimarts 5 de juny amb molt bones sensacions per part de tothom i amb ganes de repetir el curs vinent. Ens enduem el vincle establert entre les persones adultes i la mainada com un dels millors records. Moltes gràcies a tothom!