25N: Davant la violència… obre els ulls!

L’alumnat i el professorat de l’escola van dur a terme tot un seguit d’activitats per commemorar el dia dedicat a la lluita contra la violència de gènere. Tot el personal de l’escola va participar en l’elaboració d’un mural on es van recollir pensaments relacionats amb les diferents formes de violència que s’exerceixen contra les dones així com també les maneres com es pot eliminar aquesta xacra.

A les aules es van projectar vídeos on s’exposa el problema i es va discutir quines vies es poden seguir per superar-lo.

Al nostre instagram podeu veure també la publicació realitzada al respecte, que recull el procés i resultat d’aquest treball col·lectiu. També us deixem aquest mateix vídeo aquí sota.