25 de novembre al centre

El 25 de novembre és el dia internacional contra la violència de gènere. Al CFA Montseny no ens passa desapercebuda aquesta data i des de la Comissió de gènere vam oferir una proposta per a tots els nivells educatius del centre.

Amb l’objectiu de provocar la reflexió entre el nostre alumnat i fer-lo prendre consciència de la realitat en què vivim, vam portar a terme tot un seguit d’activitats que a continuació us enumerem i us en mostrem els resultats. A més a més, també les podeu trobar ben detallades a l’apartat de “Banc de recursos” de la Comissió.

• Els grups d’Instrumental i Català 1 i 2 van quedar assabentats de l’acció global “Sabates vermelles”, i van posar el seu granet de sorra fent la seva pròpia exposició.
  • Els grups de GES i PACFGS van prendre consciència de l’anomenat “Cas Weinstein” i van debatre sobre unes qüestions finals.
  • Els grups d’Anglès van treballar a partir d’uns anuncis i van expressar en llengua estrangera què significa per cadascú la violència masclista i ho van exposar al passadís de l’escola.

Esperem que tothom hagi experimentat un petit clic al seu interior que pugui revertir en la millora del nostre món.

Clica per canviar de foto.