11 ESPOTS CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Dins la campanya del 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència vers les dones, l’escola es va afegir a la proposta del concurs d’espots,  que va arribar des de VicDones-SIAD. La comissió de gènere i interculturalitat de l’escola  va considerar una bona activitat per  fer dins del centre,  per sensibilitzar sobre les violències masclistes i difondre els valors per una societat igualitària, justa i lliure de violència. Hi van treballar els grups de GES, Català, Anglès i PAU +25 i es van acabar presentant un total 11 espots.

El dia 13 de desembre hi hagué el lliurament de premis a la sala de l’ ETC teatre i el guanyador del primer premi valorat en 500€ va ser un grup de l’Oficina Jove de l’Alt Empordà.

A continuació podeu veure els 11 vídeos que vam crear:

“No és no” – Alumnat de Català 2 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“No és això” – Alumnat de GES 2 Matí from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Feminisme” – Alumnat de GES 2 Matí from CFA MONTSENY on Vimeo.

“No more” – Alumnat d’Anglès 3 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Protecció immediata i efectiva” – Alumnat d’Anglès 3 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“It has to do with you” – Alumnat d’Anglès 2 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Your tragedy” – Alumnat d’Anglès 2 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Always a way out” – Alumnat d’Anglès 2 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Cap cop” – Alumnat de PAU+25 from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Empetitit” – Alumnat de GES 2 Vespre from CFA MONTSENY on Vimeo.

“Prou” – Alumnat de GES 2 Tarda from CFA MONTSENY on Vimeo.

Redacció: alumnat del mòdul opcional de Revista.