Conscienciació de la mà de l’Institut Guttmann

Aquest passat dimarts, l’alumnat de GES i de Proves d’Accés, així com el professorat acompanyant, vam tenir la sort de rebre una dutxa d’humilitat, informació i conscienciació de la mà d’Andreu Bautista, qui a través del programa “Game Over” de l’Institut Guttmann i amb col·laboració amb el Servei català de Trànsit, ofereixen a les aules aquest taller de gran calada per l’alumnat i el professorat.

L’objectiu del taller és augmentar la consciència i la sensibilització en les persones per tal de prevenir accidents de trànsit, a través de la responsabilitat i la prudència a l’hora de de prendre mesures en la conducció i també en la pràctica d’activitats esportives i de lleure que puguin comportar riscos.

Sens dubte, aquest tipus d’activitat amb una aportació força humana i propera connecta amb el més profund del públic, portant a la consciència que tothom estem en la possibilitat de viure un episodi que ens canviï la vida en qualsevol moment.

Moltes gràcies, Andreu i Institut Guttmann per la vostra generositat i apertura, i per fer-nos més conscients que la vida, malgrat tot, és meravellosa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>