COMITÈ AMBIENTAL

Aquest mes de novembre s’ha reunit el Comitè ambiental per a establir les bases del pla de treball per aquest curs. En primer lloc s’han presentat els delegats  verds d’aquests curs són:

• l’Elsa López de segon
  • el Teo Moreno de tercer
  • l’Amós Rodrígues de quart
  • el Pau Moreno de cinquè
  • la Montse Crigna  de sisè

Els delegats seran els/les encarregats/des de transmetre a la resta de companys/es quins han estat els resultats mensuals de la recollida selectiva de deixalles que duem a terme a l’escola; entre tots en faran una reflexió i propostes de millora si és necessari.

També s’encarregaran de passar pels diferents espais de l’escola on hi ha punts de reciclatge per comprovar si s’està fent correctament. Com a eina de control, a cada aula o punt de reciclatge es col·locarà un semàfor que avaluarà el reciclatge fet pels alumn@s.

També s’ha decidit crear un nou punt de recollida al pati de l’escola, aprofitant que l’ajuntament va instal·lar una paperera el curs passat.