CIRCUITS M-BOTS

Els alumnes de 6è van dissenyar una sèrie de circuits pels robots M-bots.
Els circuit es van dissenyar tenint en compte les característiques dels robots M-bots:

• Circuits en que el robot ressegueix una línea de forma autònoma.
    • Circuits en que el robot evita els obstacles.
    • Circuits on … Llegeix més»

SUPERNIT A LES BIBLIOTEQUES

• Dia: 31/05/2019
  • Hora: 20:00h
  • Lloc: Biblioteca Carles Cardó (Valls)

La Biblioteca Carles Cardó i 270 biblioteques més de tot Catalunya viuran la segona edició de la “Supernit a les biblioteques”, una iniciativa del Super3, el Departament de Cultura i les biblioteques públiques municipals per tal de promoure la lectura i… Llegeix més»

TROBADA DE CORALS

El dissabte 11 de maig les nenes i  els nens de 6è van participar en la trobada de corals de la demarcació de Tarragona.
Durant tot el curs el mestre de música, l’ôscar, ha estat desenvolpant l’activitat de coral amb aquest grup.
L’aplec  facilita l’actuació pública de les… Llegeix més»

SORTIDA ESPORTIVA CM

El dilluns 29 d’abril les nenes i els nens de Cicle Mitjà van participar en la trobada esportiva que es va realitzar a Valls.
Alumnes de Cicle Mitjà d’arreu de la comarca van realitzar diferents jocs i activitats relacionades amb l’atletisme, com les curses amb obstacles,… Llegeix més»

PREMI VILANIUADA

El dimecres 24 d’abril l’IES Narcís Oller va realitzar la gala dels Premis Sant Jordi. Una de les categories era la Vilaniuada, gincama de geolocalització en la que els nens i les nenes de 6è van participar.
Els nostres grups van participar en diferents categories: foto… Llegeix més»

LA MONA A L’ESCOLA

Avui, divendres12 d’abril, tots els nens i les nenes de l’escola han fet petites sortides per menjar les mones que s’havien fet ahir.

El Parc del Roser, els Pinars, el Bogatell i Bellavista han estat els indrets on hem anat.

GRÀCIES, MARTA

Avui és l’últim dia de la Marta Garcia a la nostra escola. La comunitat educativa et desitja molta sort en  la  nova etapa laboral. Moltes gràcies per la teva dedicació tots aquests anys.

SORTIDA ESPORTIVA CI

El dilluns 8 d’abril les nenes i els nens de Cicle Inicial van participar en la trobada esportiva que es va realitzar a Vila -Rodona.
Aquest esdeveniment va estar organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Camp i el Pla Català de l’Esport Escolar.
Alumnes de Cicle Inicial d’arreu de la… Llegeix més»

ANY JOAN BROSSA

Aquest 2019 es  l’Any Joan Brossa perquè es commemora el centenari del naixement del poeta. Des de la nostra escola també hem volgut fer un petit homenatge a un poeta en majúscules que entenia la creació poètica com quelcom que anava més enllà de qualsevol convencionalisme.
Aquí… Llegeix més»