ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Fa uns dies, a l’escola com una activitat d’Escola Verda i emmarcat en la Setmana Bio,  s’ha fet una sèrie de conferències sobre l’alimentació saludable.

La Maria, una mestra de l’escola, que també és nutricionista ha estat l’encarregada d’explicar als nens i les nenes de tota l’escola què han de fer per mantenir el seu estat de salut. Ha fet especial incís en què s’ha de seguir una dieta equilibrada, amb alt continguts de fruita i verdures. Alhora  ens ha recordat que cal  practicar uns seixanta minuts d’activitat física entre 4 o 5 cops per setmana.

Després de reflexionar, les nenes i els nens han fet una piràmide alimentària.

Volem agrair   la  col·laboració  de la Maria Puig per a produir dur a bon port aquestes xerrades que tant han agradat.