ANEM AL MAR!
Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial! -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-
Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial! -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-
La “Maleta Viatgera” tanca el seu recorregut d’aquest curs. Al llarg d’aquests mesos, els nens i nenes han tingut l’oportunitat de compartir amb la resta del grup els seus contes i llibres preferits, convertint cada presentació en un moment únic. Amb entusiasme, creativitat i molta il·lusió, cadascun dels participants ens ha fet descobrir noves històries
LA MALETA VIATGERA A I5. Llegeix més »
Dins les sortides medioambientals, la classe d’I4 hem fet una sortida al parc de Els Estanys de Platja d’Aro. En Jaume Ramot, que és membre del Grup de Natura Sterna, ens ha explicat i ensenyat gran part de la fauna i flora que hi ha al parc. Els nens i nenes han gaudit del parc,
SORTIDA A ELS ESTANYS Llegeix més »
El passat dijous, els infants d’I5 vam gaudir d’un matí ple de natura, descoberta i aprenentatge al Torrent de la Coma, a la zona del Pessebre de Castell d’Aro. Acompanyats d’en Jordi, monitor del Consorci de les Gavarres, vam conèixer molts aspectes interessants sobre aquest entorn natural gràcies a les seves explicacions. Durant la visita,
SORTIDA A LA RIERA D’I5. Llegeix més »
Avui els nens i nenes d’I5 hem anat a gaudir de les creacions i exposicions que decoraven el poble de Castell d’Aro amb motiu de la festivitat de Sant Isidre. Passejant, hem anat trobant motius florals que apareixien a parcs, parterres i a altres raconets dels carrers i places donant un aire primaveral als espais.
SANT ISIDRE A I5. Llegeix més »
Avui els nens i nenes d’I5 han participat a la 16a Edició del Rodajoc Vall d’Aro. Ha estat una diada molt bonica i enriquidora en la qual han compartit un matí de jocs, aprenentatges i convivència amb els alumnes dels altres centres de la Vall d’Aro. El Rodajoc és una activitat lúdica i esportiva amb
Aquesta setmana a l’escola estem immersos en la Setmana Cultural, i aquest any la protagonista és l’aigua 💧! Tot plegat està relacionat amb el nostre projecte H₂O. A educació infantil, dimarts vam viure un matí ple de descobertes. Els infants, organitzats en petits grups, van anar passant per diferents tallers, experimentant i jugant amb l’aigua
SETMANA CULTURAL- TALLERS Llegeix més »
Aquesta setmana l’escola s’ha omplert de màgia amb la visita de la Bea i la Jessi, monitores de La Casa Lila, que han vingut a portar a terme l’activitat del trimestre a les classes d’Infantil. En aquesta ocasió, s’han inspirat en el conte El Màgic d’Oz per crear una proposta ben especial. Han organitzat diferents
LA CASA LILA I EL MÀGIC D’OZ-Educació Infantil. Llegeix més »
Contacontes a I5: “Calma’t, Boris” 🧸 Aquesta setmana a I5 hem gaudit d’una nova sessió de contacontes. La Martina i la Mireia han estat les encarregades d’explicar-nos el conte “Calma’t, Boris”, i ho han fet acompanyades d’un títella que ha donat vida al protagonista i ha captivat tots els infants. La història ens presenta en
CONTACONTES – MIREIA I MARTINA Llegeix més »
Per carnestoltes són dies de gresca i disbauxa! A l’escola els nens i les nenes s’ho han passat molt bé amb les diferents propostes i activitats… -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-