ANEM AL MAR!
Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial! -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-
Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial! -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-
La “Maleta Viatgera” tanca el seu recorregut d’aquest curs. Al llarg d’aquests mesos, els nens i nenes han tingut l’oportunitat de compartir amb la resta del grup els seus contes i llibres preferits, convertint cada presentació en un moment únic. Amb entusiasme, creativitat i molta il·lusió, cadascun dels participants ens ha fet descobrir noves històries
LA MALETA VIATGERA A I5. Llegeix més »
Dins les sortides medioambientals, la classe d’I4 hem fet una sortida al parc de Els Estanys de Platja d’Aro. En Jaume Ramot, que és membre del Grup de Natura Sterna, ens ha explicat i ensenyat gran part de la fauna i flora que hi ha al parc. Els nens i nenes han gaudit del parc,
SORTIDA A ELS ESTANYS Llegeix més »
📖 Els alumnes de 2n continuen encomanant la màgia de la lectura a I5! Dins del projecte de contacontes de l’escola, aquesta setmana hem tingut una visita molt especial a les aules d’I5. Dos alumnes de 2n de Primària, l’Aaró i la Cloe, han estat els encarregats de portar la màgia dels llibres als més
CONTACONTES – CLOE I AARÓ Llegeix més »
El passat dijous, els infants d’I5 vam gaudir d’un matí ple de natura, descoberta i aprenentatge al Torrent de la Coma, a la zona del Pessebre de Castell d’Aro. Acompanyats d’en Jordi, monitor del Consorci de les Gavarres, vam conèixer molts aspectes interessants sobre aquest entorn natural gràcies a les seves explicacions. Durant la visita,
SORTIDA A LA RIERA D’I5. Llegeix més »
Els nens i nenes d’I3 vam anar a la granja, a can Juanals, el passat 28 de maig, amb la companyia de la Glòria que sempre ens fa una fantàstica benvinguda! Potser alguns pensareu que només hem anat a passejar, i tot i que realment va ser així i vam fer un passeig curt (però
VISITEM CAN JUANALS – I3- curs 25/26 Llegeix més »
“Osset Siset. Anem a jugar!” 🐻⚽🌳 Aquesta setmana a I5 hem gaudit d’una nova sessió de contacontes. En Sebastián i l’Alex M. han estat els encarregats d’explicar-nos el conte Osset Siset. Anem a jugar!, de Benji Davies, i ho han fet amb molta cura i dedicació, després de preparar-se’l amb molta il·lusió. La història, en
CONTACONTES – SEBASTIÁN I ÁLEX M. Llegeix més »
🧚♂️ L’Arnau i en Mir ens porten la màgia de “Peter Pan” en 3D! El projecte de contacontes a l’escola no s’atura i ens continua deixant moments fantàstics! Aquesta setmana, els encarregats de visitar els companys i companyes d’I5 han estat l’Arnau i en Mir, dos companys de 2n de Primària. Per a aquesta ocasió
CONTACONTES – MIR I ARNAU Llegeix més »
“Anem al casal” ☀️🎒⛺ Aquesta setmana a I5 hem gaudit d’una nova sessió de contacontes. La Lin i la Lia han estat les encarregades d’explicar-nos el conte Vaig al casal, de l’editorial Barcanova, i ho han fet amb molta cura i dedicació, després de preparar-se’l amb molta il·lusió. La història ens apropa a una experiència
CONTACONTES – LIA I LIN Llegeix més »
Avui els nens i nenes d’I5 hem anat a gaudir de les creacions i exposicions que decoraven el poble de Castell d’Aro amb motiu de la festivitat de Sant Isidre. Passejant, hem anat trobant motius florals que apareixien a parcs, parterres i a altres raconets dels carrers i places donant un aire primaveral als espais.
SANT ISIDRE A I5. Llegeix més »