La “Maleta Viatgera” tanca el seu recorregut d’aquest curs.
Al llarg d’aquests mesos, els nens i nenes han tingut l’oportunitat de compartir amb la resta del grup els seus contes i llibres preferits, convertint cada presentació en un moment únic.
Amb entusiasme, creativitat i molta il·lusió, cadascun dels participants ens ha fet descobrir noves històries i personatges, regalant-nos estones plenes de màgia, diversió i aprenentatges.
A continuació, trobareu un recull de fotografies dels infants i dels contes que han protagonitzat aquesta activitat. Gràcies a tothom per fer possible aquesta experiència tan especial!
Cliqueu la imatge.



