Curs
2018/19 |
SOM ARTISTES!
L’equip de mestres ens hem engrescat per treballar les arts, totes les disciplines que ens engresquin més.
Tots som artistes i ho demostrarem. |
|
|
Curs
2017/18 |
L’UNIVERS
La immensitat de l’espai atrau als habitants d’una escola del planeta Terra. Des d’allí, s’ha viatjat pel nostre sistema solar i més enllà. Esquivant meteorits i naus espacials descontrolades.
|
|
|
Curs
2016/17 |
EXPERIMENTEM
Tocar, manipular, experimentar, flairar ens permet experimentar per arribar a descobrir i inventar tot allò que ens fa més fàcil la vida.
Hem tret el nas al món de la física per poder entendre com és possible que un mòbil rebi imatges,que un medicament curi, que una grua pugi,… |
|
|
Curs
2015/16 |
PREHISTÒRIA
Aprofundir en les nostres arrels. Saber d’on venim, quins són els nostres orígens. Són el temes que els nens i nenes han triat per explorar i aprendre al llarg del curs.
Un viatge en el temps des del Big Bang als primers escrits. |
|
|
Curs
2014/15 |
MITJANS DE TRANSPORT
Aquest curs estem disposats a viatjar amb diferents mitjans de transport. El tren, el vaixell, l’avió, el coet, el patinet, el cotxe, la bicicleta,.. , ens permetrà viatjar pel gran món de l’aprenentatge.
|
|
|
Curs
2013/14 |
ANIMALS
Aquest curs els alumnes trien el tema del projecte. Els animals sempre agraden. És el tema estrella que surt cada curs escolar.
El dia 7 d’abril vàrem poder anar tota l’escola, amb conserge i administrativa inclosos a visitar el Zoo i, meravellosament, a final de curs el nostre pati es va convertir en una granja d’animals.
|
|
|
Curs
2012/13 |
LA CREATIVITAT
Un cop l’escola s’incorpora al PLA D’EXCEL·LÈNCIA de la zona Vall d’Aro, els mestres escollim aquest tema perquè ens sembla que l’objectiu és obrir a l’alumnat a altres camps menys acadèmics.
La creativitat és la clau que ens permet obrir moltes finestres a les múltiples intel·ligències que hi ha: artístiques, emocionals, tecnològiques, etc. |
|
|
Curs
2011/12 |
LA MÀGIA
Tema triat per l’alumnat. Durant aquest curs 11/12 cada classe treballa el tema de la màgia des de diferents angles. Educació Infantil ha entrat al món dels encanteris, de les fades, dels follets, de les varetes, de les bruixes i bruixots. Hem llegit contes, escoltat faules, disfressat. Hem entrat en un món màgic.
A Primària ens hem convertit en aprenents de mag. Hem estudiat biografies, hem fet trucs amb les cartes, amb l’aigua, amb escuradents, amb vanos,…
Tota l’escola hem gaudit de espectacles fets entre tots i per tots. Com a cloenda hem tingut la visita de l’il·lusionista Xevi |
|
|
Curs
2010/11 |
ELS BOSCOS
Aprofitant que és l’any internacional dels boscos, el claustre de mestres de l’escola hem triat aquest tema per treballar interdisciplinàriament.
S’ha treballat el bosc com a natura, com li afecta la climatologia, els diferents tipus d’arbres, els diferents boscos del món, l’Amazones, … També ho hem treballat des del punt de vist mitològic on viuen un munt d’éssers fantàstics. |
|
|
Curs
2009/10 |
ELS ESPORTS
Tema triat per l’alumnat. No només hem treballat els esports més populars, sinó que hem descobert moltes classe d’esports que no es practiquen al nostre país i que són molt populars en altres indrets. També esports que no coneixíem perquè no són tant mediàtics. Hem après la història dels Jocs Olímpics, hem fet un treball de les diferents mascotes, dels diferents Logos, un treball estadístic del medaller, rècords esportius, biografies d’esportistes importants,… |
|
|
Curs
2008/09 |
L’ASTRONOMIA/Interculturalitat LES PLANTES QUE CUREN
Tema triat pel claustre de mestres. Durant tot el curs escolar hem viatjat per l’univers i hem fet parada a diferents llocs.
Hem buscat informació, fotografies, vídeos, llibres, articles, …
Hem muntat un planetari a l’escola en un inflable.Gairebé hem tocat les estrelles.
Hem construït sistema solar, hem dissenyat naus espacials, … |
|
|
Curs
2007/08 |
ELS INVENTS
|
|
|
Curs 2006/07 |
PICASSO |
|
|
Curs 2005/06 |
LA XINA |
|
|
Curs 2004/05 |
EL TEATRE |
|
|
Curs 2003/04 |
LA SELVA |
|
|
Curs 2002/03 |
EL MAR |
|
|
Curs 2001/02 |
ANY GAUDÍ |
|
|
|
|
|
|