ANEM AL MAR!
Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial! -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-
Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial! -CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-
La “Maleta Viatgera” tanca el seu recorregut d’aquest curs. Al llarg d’aquests mesos, els nens i nenes han tingut l’oportunitat de compartir amb la resta del grup els seus contes i llibres preferits, convertint cada presentació en un moment únic. Amb entusiasme, creativitat i molta il·lusió, cadascun dels participants ens ha fet descobrir noves històries
LA MALETA VIATGERA A I5. Llegeix més »
📖 Els alumnes de 2n continuen encomanant la màgia de la lectura a I5! Dins del projecte de contacontes de l’escola, aquesta setmana hem tingut una visita molt especial a les aules d’I5. Dos alumnes de 2n de Primària, l’Aaró i la Cloe, han estat els encarregats de portar la màgia dels llibres als més
CONTACONTES – CLOE I AARÓ Llegeix més »
El passat dijous, els infants d’I5 vam gaudir d’un matí ple de natura, descoberta i aprenentatge al Torrent de la Coma, a la zona del Pessebre de Castell d’Aro. Acompanyats d’en Jordi, monitor del Consorci de les Gavarres, vam conèixer molts aspectes interessants sobre aquest entorn natural gràcies a les seves explicacions. Durant la visita,
SORTIDA A LA RIERA D’I5. Llegeix més »
“Osset Siset. Anem a jugar!” 🐻⚽🌳 Aquesta setmana a I5 hem gaudit d’una nova sessió de contacontes. En Sebastián i l’Alex M. han estat els encarregats d’explicar-nos el conte Osset Siset. Anem a jugar!, de Benji Davies, i ho han fet amb molta cura i dedicació, després de preparar-se’l amb molta il·lusió. La història, en
CONTACONTES – SEBASTIÁN I ÁLEX M. Llegeix més »
🧚♂️ L’Arnau i en Mir ens porten la màgia de “Peter Pan” en 3D! El projecte de contacontes a l’escola no s’atura i ens continua deixant moments fantàstics! Aquesta setmana, els encarregats de visitar els companys i companyes d’I5 han estat l’Arnau i en Mir, dos companys de 2n de Primària. Per a aquesta ocasió
CONTACONTES – MIR I ARNAU Llegeix més »
“Anem al casal” ☀️🎒⛺ Aquesta setmana a I5 hem gaudit d’una nova sessió de contacontes. La Lin i la Lia han estat les encarregades d’explicar-nos el conte Vaig al casal, de l’editorial Barcanova, i ho han fet amb molta cura i dedicació, després de preparar-se’l amb molta il·lusió. La història ens apropa a una experiència
CONTACONTES – LIA I LIN Llegeix més »
Avui els nens i nenes d’I5 hem anat a gaudir de les creacions i exposicions que decoraven el poble de Castell d’Aro amb motiu de la festivitat de Sant Isidre. Passejant, hem anat trobant motius florals que apareixien a parcs, parterres i a altres raconets dels carrers i places donant un aire primaveral als espais.
SANT ISIDRE A I5. Llegeix més »
“Els meus amics ja s’han adormit” 🌙📚 Aquesta setmana a I5 hem gaudit d’una nova sessió de contacontes. En Severyn i en Björn han estat els encarregats d’explicar-nos el conte Els meus amics ja s’han adormit, i ho han fet amb molta cura i dedicació, després de preparar-se’l amb molta il·lusió. La història, escrita per
CONTACONTES – SEVERYN I BJÖRN Llegeix més »
Avui els nens i nenes d’I5 han participat a la 16a Edició del Rodajoc Vall d’Aro. Ha estat una diada molt bonica i enriquidora en la qual han compartit un matí de jocs, aprenentatges i convivència amb els alumnes dels altres centres de la Vall d’Aro. El Rodajoc és una activitat lúdica i esportiva amb