Dins les sortides medioambientals, la classe d’I4 hem fet una sortida al parc de Els Estanys de Platja d’Aro. En Jaume Ramot, que és membre del Grup de Natura Sterna, ens ha explicat i ensenyat gran part de la fauna i flora que hi ha al parc. Els nens i nenes han gaudit del parc, han fet un herbari i una capsa-niu a on hi han pogut escriure els seus noms i penjar-la en un arbre del parc. Ha estat tota una experiència!
-CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-



