ANEM AL MAR!

Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí arran del mar. Han buscat, observat, tocat… petits animals, plantes… que hi ha a la “Platjeta” de l’Estartit. S’ho ha passat genial!

-CLIQUEU SOBRE LA IMATGE-

Desplaça cap amunt
Ves al contingut