Dinamització de patis

Al curs 20-21 s’ha iniciat la DINAMITZACIÓ DE PATI.

Aquest projecte té per objectiu presentar a l’alumnat diferents propostes de lleure esportiu i de joc. El funcionament és senzill. Un cop per setmana cada cicle té, a més del pati, l’espai del gimnàs on hi ha una mestra i uns proposta d’activitats concreta. Aquestes propostes van vairan a llarg dels mesos.

A més, cada classe té les seves caixes de material de joc, hi ha el Biliopati i, també, hi ha activitats de LEGO.

L’alumnat pot gaudir d’un munt de jocs. Des de jocs tradicionals catalans fins a jocs cooperatius, jocs de diferents parts del món i també esports individuals i col·lectius. I moltes més coses.

La valoració per part dels alumnes és molt bona i de ben segur que any rere any seguirem fent-la!!! Aquí teniu un tastet fotogràfic.