CONTACONTES – CLOE I AARÓ

📖 Els alumnes de 2n continuen encomanant la màgia de la lectura a I5!

Dins del projecte de contacontes de l’escola, aquesta setmana hem tingut una visita molt especial a les aules d’I5. Dos alumnes de 2n de Primària, l’Aaró i la Cloe, han estat els encarregats de portar la màgia dels llibres als més petits de l’escola.

En aquesta ocasió, han triat el conte “Juguem a disfressar-nos?”, una història que ha captivat l’atenció de tot el grup d’infantil. El llibre segueix les aventures de l’Andreu, un nen a qui li encanta remenar els armaris i posar-se la roba dels seus pares. A través d’aquest relat, els infants han pogut veure com, gràcies a la imaginació, els més petits es poden convertir en qualsevol cosa, fins i tot en un autèntic cavaller utilitzant objectes quotidians que es troben per la cuina.

L’Aaró i la Cloe ho han fet genial i han aconseguit que els nens i nenes d’I5 passessin una estona d’allò més divertida i plena de fantasia.

Moltes gràcies als nostres petits grans lectors per compartir el vostre entusiasme! Podem ben dir que a l’escola tenim uns artistes de la lectura. ✨

Desplaça cap amunt
Ves al contingut