QUOTA AMPA CURS 2021-2022

AMPA informa als pares i mares interessats a incorporar-se a l’associació de l’Escola Ull de Vent que la quota per ser soci del curs 2021-2022 serà de 38 euros per família

EL PAGAMENT S’HA DE REALITZAR ABANS DEL 13 DE JUNY.

L’ingrés de la quota de 38 € es farà mitjançant transferència bancaria.

Us recordem que l’Ajuntament i l’AMPA em signat un conveni per tal que les famílies empadronades que es facin socis, tindran els llibres de text directament subvencionats. Per això es molt important especificar nom, cognoms i curs dels alumnes.

Els pagaments realitzats fora del termini no podran adherir-se al conveni per la subvenció, per tant no els hi podrem servir els llibres.

NUMERO DE COMPTE: ES89 2100 0131 6202 0006 1781    CAIXABANK

SER SOCI DE L’AMPA DÓNA DRET A:

• Serveis Bon Dia, Acollida i Hora d’Estudi
  • Activitats extraescolars
  • Obtenció de llibres de text.

PREUS I HORARIS DELS SERVEIS:

• Tiquet esporàdic: 2€ cada ½ hora
  • Quotes mensuals: 36€ per nen i per hora (cada servei és independent).

DESCOMPTES: En el cas de ser:

• 2 germans, la quota mensual total pels dos fills i per servei queda reduïda a 60€.
  • 3 germans o més, la quota mensual total pels 3 fills i per servei queda reduïda a 75€.

• Servei “Bon dia” de 8 a 9h
  • Servei “Acollida” de 12:30h a 13:30h
  • Servei “Hora d’estudi” de 16:30 a 18:30h, en el cas d’utilitzar les dues hores la quota mensual serà de 60€.

NOTA: Els tiquets es podran comprar a la Caixa Rural.

Pagament mitjançant quota mensual:

Per aquests serveis de “Bon Dia”, “Acollida” i “Hora d’Estudi”, cal lliurar el tiquet el moment de deixar l’alumne o deixar-lo a la bústia de l’Ampa, excepte si es realitza el pagament mitjançant transferència bancaria de la quota mensual.

Dubtes: ampa@ulldevent.cat