Curs 2023-2024

Arranquem un nou curs ple de de novetats i moltes il·lusions. Per començar el curs s’ha iniciat una setmana abans… això ens ha obligat a treballar intensament per tenir-ho tot apunt el dia 5. Ara tenim tot el mes de setembre per planificar i acabar d’organitzar tot el que queda per davant.

Volem que aquest any sigui un any especial, en primer lloc el nostre estimat edifici antic compleix 100 anys (1923-2023) i estem preparant la celebració que aquest centenari mereix. Més enllà d’aquesta efemèride, volem posar en valor a totes aquelles persones que formem part de la història de la nostra escola, són milers d’alumnes i les seves famílies i centenars de mestres que han fet créixer el Projecte Educatiu de la Bisbal del Penedès.

En segon lloc també volem que ens il·lusionem amb la recuperació d’algunes de les propostes que han quedat aparcades dos anys. Tornen els tallers de plàstica amb barreja de grups, tornen els agrupaments flexibles per atendre la diversitat, tornen els espais de medi dels mitjans, tornen les activitats i festes obertes a les famílies… però sobretot torna l’escola oberta i propera que sempre hem volgut ser.

I en tercer lloc volem que ens il·lusionem amb les noves propostes que mica en mica us anirem explicant. Iniciem l’adaptació als nous currículums que ens haurien de portar a un ensenyament més competencial fonamentat en el treball de Gestió Autònoma, iniciem la proposta Ui Ui (un infant, un instrument) on els alumnes de tercer començaran a tocar el violí, iniciem el projecte evaLudens de narració i oralitat a 5è i 6è, iniciem una sèrie d’activitats mediambientals de la Mancomunitat Penedès-Garraf…

I per finalitzar només ens queda donar la benvinguda a totes aquelles famílies, alumnes, mestres i treballadors/es que comenceu a formar part d’aquest projecte.

Sort i encerts per aquest 2022-2023