AMPA

La quota de l’AMPA de l’escola Ull de Vent és de 38 € per família. El pagament s’ha de realitzar abans del 30 de juny.

A partir del curs 2020-2021 l’Ajuntament de la Bisbal només subvencionarà els llibres als alumnes que siguin socis de l’AMPA i s’hagin acollit a la socialització de llibres.

SER SOCI DE L’AMPA DÓNA DRET A:

• Serveis Bon Dia, Acollida i Hora d’Estudi
  • Activitats extraescolars
  • Obtenció de llibres de text amb descompte

PREUS I HORARIS DELS SERVEIS:

• Tiquet esporàdic: 2€ cada ½ hora
  • Quotes mensuals: 36€ per nen/a i per hora (cada servei és independent).

DESCOMPTES: En el cas de ser:

• 2 germans, la quota mensual total pels dos queda reduïda a 60€.
  • 3 germans o més, la quota mensual total queda reduïda a 75€.
  • Servei “Bon dia” de 8 a 9h
  • Servei “Acollida” de 12:30h a 13:30h
  • Servei “Hora d’estudi” de 16:30 a 18:30h, en el cas d’utilitzar les dues hores la quota mensual serà de 60€.

NOTA: Els tiquets es podran comprar a la Caixa Rural. Els del curs anterior només s’acceptaran durant el mes de setembre.

Pagament mitjançant quota mensual:

Per aquests serveis de “Bon Dia”, “Acollida” i “Hora d’Estudi”, cal lliurar el tiquet en el moment de deixar l’alumne/a o deixar-lo a la bústia de l’AMPA, excepte si es realitza el pagament mitjançant quota mensual.

PER A POSAR-SE AMB CONTACTE AMB L’AMPA:

• Mitjançant e-mail: ampa@ulldevent.cat