Preinscripció 2024-2025

SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Del 6 al 20 de març

Període de  preinscripció: del 6 al 20 de març

A la pàgina web http://preinscripcio.gencat.cat  trobareu tota la informació per fer la preinscripció. De totes maneres, us fem un resum de la informació més rellevant.

Tanmateix, si teniu dubtes, ens podeu trucar a l’escola al 977 68 83 52.

Calendari del procés de preinscripció i matrícula

Publicació de l’oferta de places escolars

INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

5 de març
Presentació i/o modificació de sol·licituds  del 6 al 20 de març
Presentació de documentació 22 de març
Publicació de les llistes amb la puntuació provisional

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

17 d’abril
Presentació de reclamacions Del 17 al 22 d’abril
Publicació de les llistes amb la puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions 25 d’abril
Sorteig del número per al desempat 30 d’abril
Publicació de llistes ordenades definitives 2 de maig
Publicació de l’oferta definitiva de places 7 de juny
Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera 10 de juny
Període de matriculació Del 18 al 26 de juny
Us enviarem un e-mail perquè confirmeu la plaça i ens envieu el carnet de vacunes i altres dades.

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

La sol·licitud de preinscripció es realitza a través de la pàgina web http://preinscripcio.gencat.cat  i es pot escollir entre:
1 .-    Sol·licitud electrònica
Cal la identificació prèvia amb:
·     IdCAT  Mòbil
·     DNI-e
·     Certificat digital
·     Cl@ve

2.-     Sol·licitud en suport informàtic

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Si es presenta la sol·licitud mitjançant el FORMULARI ELECTRÒNIC i s’indica el número identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), no cal aportar cap document identificatiu perquè les dades ja consten al Registre.

DNI / NIE de la mare o del pare

• El DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne/a si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Si és estranger s’haurà d’adjuntar el passaport o, si és estranger d’un país membre de la Unió Europea, el document d’identitat del país d’origen.

Llibre de família

• El Llibre de família o bé altres documents relatius a la filiació, només en el cas d’alumnes de I3 (si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic) o els són nous al sistema educatiu català (els alumnes que han anat a la llar a Catalunya, no són nous al sistema educatiu català).

En el cas que l’alumne o alumna estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

• De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa       que      la                   persona             pugui   aportar.
  • L’examen i la valoració d’aquesta documentació quedarà en mans del director o directora del centre educatiu.

CRITERIS DE PUNTUACIÓ

Hi ha dos tipus de criteris en el barem de preinscripció: criteris de prioritat i criteris complementaris.

1. Aplicació dels criteris prioritaris