Tasques setmana del 13 al 17 d’abril

 

Apreciat alumnat de 3r, tot i que aquestes vacances de Setmana Santa les hem hagut de passar a casa, esperem que amb el ventall d’activitats que us vam oferir, hagin estat d’alguna manera més amenes i que hagueu gaudit en família amb molt d’afecte. 

Iniciem el 3r trimestre amb noves propostes de treball! Llegiu amb deteniment perquè algunes d’elles són avaluatives i tenen data d’entrega. Si teniu alguna dificultat per fer-les, entregar-les… en la data estimada, no patiu, ens feu arribar un correu i mirarem d’ajudar-vos.

 

Català:

  • Juguem una estona? A continuació, visioneu el següent vídeo i realitzeu la proposta (si no teniu xapes, feu servir els taps de les ampolles de plàstic). Recordeu que a la carpeta teniu la plantilla del text instructiu del joc per seguir els passos. Aquesta activitat serà avaluativa, per tant, intenteu fer-la sols.

    Data límit per entregar-la per correu el 21 d’abril.

  • Al següent enllaç trobareu un text per llegir: “QUE DESPISTAT!” amb les seves respectives preguntes (feu clic a la pestanya 1. lectura + activitats). Quan acabeu de llegir la història heu d’anar a l’apartat de les activitats, feu clic al llapis que us sortirà a la part dreta de la pantalla. 

IMPORTANT: per poder passar de pàgina, heu de contestar correctament TOTES les preguntes.

 

Castellano:

  • Esta semana os proponemos una actividad con mucho ritmo. Haz servir la ficha que te adjuntamos con la letra de la canción. Consistirá en rellenar los espacios en blanco que os encontraréis. Atentos porque puede faltar más de una palabra.

Los que NO tengáis impresora:

Para poder escribir en los rectángulos, tendréis que eliminarlos y escribir la palabra en otro color.

Haced click en la siguiente canción y…¡Qué empiece el espectáculo!  

Si os animáis, os podéis grabar  y compartirla con nosotros en el padlet. 

¡Estamos deseando ver vuestra actuación!

  • En estos enlaces encontraréis unas actividades para trabajar la ortografía y así recordar lo que trabajamos en clase a través de los dictados preparados. 

 

Anglès: 

  • Aquesta setmana us deixo unes activitats de Reading i Writing perquè m’envieu. Jo podré veure les vostres respostes i ajudar-vos a continuar aprenent i millorant. Intenteu fer-la sols, sense ajuda. Serà una activitat avaluativa. Me la podeu fer arribar fins el dia 19 d’abril.
  • També us deixo un video amb unes preguntes, com els que hem fet algun dia a classe, perquè practiqueu el Listening.

 

Matemàtiques:

  • Fitxa “ITINERARIS I GRÀFICS”. És una fitxa on podreu posar a prova les vostres capacitats per analitzar gràfics, moure’s per itineraris i seguir coordenades. Ens l’heu d’enviar per correu i així podrem fer un seguiment de les vostra tasca i de la vostra evolució.

Aquesta activitat serà avaluativa, per tant, intenteu fer-la sols.

Data límit per entregar-la el 24 d’abril.

 

  • Mesura: FEM UN COMECOCOS!

Materials necessaris: paper, llapis, regle, tisores i elements per decorar com colors, gomets, etc.

Agafa un full i amb l’ajuda del regle dibuixa un quadrat que mesuri 18 cm de costat. Si et costa, pots fer servir un full quadriculat, ja que d’aquesta manera el sortirà un quadrat perfecte. (En el cas de que no tinguis regle, pots fer-ho comptant els quadradets del full)

Un cop tinguis el quadrat fet, retalla’l. Atenció: al tutorial que veuràs a continuació no han mesurat amb el regle, però tu sí que ho hauràs de fer, perquè la mida que volem és diferent.

I ja tens el teu comecocos preparat per guarnir-lo de la manera que més t’agradi!

Opcional: un cop el tinguis acabat, fes-li una foto i penja-la al Padlet. Volem veure què bé que t’ha sortit!

  • Us fem arribar un nou repte, trobareu la solució vosaltres sols/es? 

La propera setmana actualitzarem l’article i us penjarem la solució. 

Recordeu que si teniu dubtes, ens podeu demanar ajuda. Ànims!

Us deixem la solució

Medi:

Pels que NO teniu impressora us donem algunes alternatives:

    • El taulell del joc ho podeu dibuixar o fer servir la tauleta com a taulell.
    • La graella de dades us la podeu fer vosaltres mateixos en un full de forma més senzilla o escriure directament en el document la puntuació.
    • Preguntes jocs de taula i la informació complementària, tenint un dispositiu digital per poder-les llegir no fa falta imprimir-les

Feu equips per jugar, recordeu que també necessiteu un dau i una fitxa per cada equip.

Qui llenci el dau, ha d’anar a la casella corresponent, contestar la pregunta  i fer l’activitat física que marca la targeta. Si no s’encerta la resposta, l’equip es quedarà un torn sense jugar. 

Esteu preparats?

COMENÇA LA COMPETICIÓ FAMILIAR!!!

 

Les emocions:

  • En el següent document, trobareu una MÀQUINA DE XICLETS i a la part de sota, diferents emocions que en moments donats podeu tenir. La idea és que pinteu cada sentiment amb el color que vosaltres ho identifiqueu i que cada dia, pinteu un xiclet de la màquina en funció de com us sentiu. D’aquesta manera veureu d’una forma visual quines són les emocions que més predominen dins del vostre COR. 

Pels que NO teniu impressora

  • Si feu clic, botó dret a una bola de xiclet de les emocions i després, format de forma, les podreu pintar, i així amb cada una d’elles.

  • .Per pintar les boles de la màquina, podeu inserir, formes, rodona. Després feu clic amb el botó dret i feu el mateix d’abans, format de forma per poder pintar-la.

 

Música: 

Com que aquest trimestre teníem una sortida musical molt interessant i no l’hem pogut fer us adjunto un enllaç amb un espectacle de percussió que van fer a l’Auditori de Barcelona el dia 7 de març. Es van exhaurir les entrades però ara l’han obert pel confinament. Un dels músics és mestre de percussió de l’escola d’Arts en Viu del Prat. És un concert molt interessant. Per veure’l necessiteu tenir un paper i un llapis a la mà ja que en un moment demanaran la vostra col.laboració. Espero que us agradi. 

 

Educació Física:

Segur que amb el joc de Medi, joc dels hàbits saludables, esteu molt motivats i engrescats, per això us recomanem un sèrie de jocs més tranquils per desenvolupar en família.

Dilluns:

Cada sabata al seu peu

  • És un joc per jugar en parelles. Col·loqueu les diferents tipus de sabates de cada participant (les de casa, les esportives, les xancles.. tants parells per persona com vulgueu) el més allunyat com pugueu de la sortida que estipuleu. Cada participant anar d’anar i agafar una sabata i posar-se-la i anar fins l’inici. Allà  es traurà la sabata i sortirà la seva parella de joc. A veure quines de les dues parelles es posa totes les sabates i les porta a la línia de sortida. 

Una vegada acabat el joc, els nens i nenes poden netejar l’armari i col.locar totes les sabates.

Dimarts:

  • Dispersar uns objectes pel pis i jugar a l’amagatall d’objectes. 

Podeu amagar uns quatre o cinc i jugar a buscar-los. Guanya qui els trobi abans. Per evitar baralles col.loqueu objectes diferents per a cada participant. 

Bona búsqueda.

Dimecres:

El mirall

  • En parelles intenteu imitar i sincronitzar els moviments del company. Podeu crear una petita coreografia i posar música i penjar-ho al padlet.

Dijous:

  • Juguem a bitlles amb els rotllos de paper i tetrabricks que tenim per casa???  

Bona partida.

Divendres.

Tren ceg

  • Per parelles, us col.loqueu un darrera de l’altre. El del darrera agafa per les espatlles al del davant i ha de portar i dirigir a aquest (portarà una bena als ulls) per la casa. Si la persona que està darrera vol que el del davant giri a la dreta, premeu la part dreta de l’espatlla, si voleu que giri a l’esquerra premeu la part esquerra. Si voleu que pari, per evitar cops, premeu fort amb les dues mans a la vegada. Heu d’intentar fer un recorregut per la casa i tocar objectes a veure si els endevineu. Després fareu canvi.

A experimentar!!

 

Competència digital:

Aquesta setmana us proposem un repte una mica més complicat que és crear un joc de laberint, a veure qui és capaç d’aconseguir-lo! Teniu l’enllaç aqui. Recordar-vos també que podeu enviar els vostres projectes lliures, ens agrada molt veure com apreneu cada dia més i més.

 

Religió:

Els últims dies de classe vam parlar de la importància que té la família en la nostra vida, de com demostrem a les persones que les estimem i fins i tot de com es reparteixen les tasques de la llar a cadascuna de les vostres cases.

Segur que aquests dies hi ha coses que han canviat. Expliqueu-me què esteu fent en família i si esteu ajudant una mica més a casa, que era una de les coses que ens havíem proposat millorar. Si voleu, també podeu afegir fotos.

Quan ho tinguis, l’has d’enviar al correu de classe i posar a l’assumpte Blanca.

 

ENS CONNECTEM UNA ESTONA?

El dijous 16 d’abril a les 10:30h del matí 3rB i el divendres 17 d’abril a les 10:30h 3rA, ens connectarem per veure’ns les carones i que ens expliqueu com porteu el confinament. Us enviarem per correu l’enllaç i així ens podrem connectar.

 

Esteu sent molt valents i valentes, ens sentim súper orgullosos/es dels nostres nens i nenes del Tarra, ENHORABONA!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>