Beques menjador Curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Us informem que el Consell Comarcal del Baix Llobregat obrirà el proper dilluns el termini per a la sol·licitud de beques de menjador per al proper curs 2021-22. Aquest anirà des del dia 3 fins el 22 de maig.

Les sol·licituds es podran presentar:

-Telemàticament: Les sol·licituds s’hauran de sol·licitar telemàticament mitjançant la pàgina web del consell comarcal www.elbaixllobregat.cat, dins del termini establert.

-En format paper: únicament per aquelles famílies que no tinguin accés a un mitjà electrònic per fer la demanda.

Podran gaudir d’ajut individual de menjador, els alumnes de centres sufragats amb fons públics de segon cicle d’educació infantil i de primària i secundària obligatòria amb necessitats sòcio-econòmiques i/o de localització geogràfica per accedir al seu centre escolar.

L’Idalu del vostre fill o filla el trobareu als informes d’avaluació que us ha enviat l’escola, a la part superior dreta.

Per qualsevol dubte o necessitat que us pugui sorgir en referència a les beques, podreu trucar a la secretaria de l’escola 93.370.17.05 en horari de les 9 a les 14 hores i de les 15 a les 16:15 h.

Us deixem alguns documents que us ajudaran a fer la vostra sol·licitud:

On us podeu informar

Guia per a complimentar la sol·licitud Català

Guia per a complimentar la sol·licitud Castellà

Preguntes freqüents Català

Preguntes freqüents Castellà

Bases de la convocatòria.