XERRADA PER FAMÍLIES “VISIÓ I APRENENTATGE”!

2 32

El passat dilluns 13 de maig vam tenir la sort de rebre dos professionals del Col•legi Oficial d’Òptics i Optometristes, que van oferir-nos una xerrada amena, pràctica i molt, molt interessant.
Van explicar-nos tot el que comporta la visió, que va molt més enllà de veure bé les lletres, donant-nos pistes de com detectar si els nostres fills o filles poden tenir algun problema. I és que no tot es soluciona amb ulleres ni es detecta amb les proves més habituals que els hi fan a els revisions ordinàries de pediatria: dificultats per enfocar, saltar-se paraules, cansament, desmotivació davant la lectura, confusió amb els colors… ens han donat molta informació i molt ben explicada.
Després hem fet una mica de pràctica, comprovant tot el que implica veure en 3D, tal i com veieu a les fotografies, descobrint quin és el nostre ull dominant o utilitzant la corda de Brock per prendre consciència de que, en realitat, tots veiem doble!!
Aquest taller forma part d’una Campanya educativa oberta a les escoles de Catalunya i és molt recomanable!!! Si voleu més informació us passem la web del Col•legi Oficial d’Òptics i Optometristes.
www.victor3d.cat/escoles/index.html