SANT JORDI S’APROPA!

S’acosta Sant Jordi, una festa ben bonica i des de l’AMPA ens hem afegit a l’escola per celebrar la setmana cultural. Us fem cinc cèntims dels que portem a terme:

Dilluns 16 d’abril, a la biblioteca “Contes en família”, on explicarem tres contes i passarem una estona plegats.

Dissabte 21 d’abril Jornada oberta (si voleu quedar-vos a dinar cal comprar tiquets a l’AMPA abans):

• 10h Esmorzar solidari
  • 10-11h Cercavila amb els Gegants del Serrallo, al Reina mar i els timbalers, gralles i tarotes de l’escola.
  • 11-12h Taller, amb els Xiquets del Serrallo
  • 12h “El Pirata Octavi desembarca a Besalú”: L’autora dels dos contes ens presentarà aquesta segona part. Podreu comprar el conte dedicat, el regal perfecte per Sant Jordi.
  • 13:30h Dinars del món I edició: per 3 euros podreu degustar 5 menjars d’arreu. comprar tiquets abans, per calcular)
  • Si porteu un plat fem un 2x 1 (cal portar la butlleta)
  • 14:30 Presentació de l’espectacle BOOM, que tracta el tema de la pau des de la mirada de pallasso, a càrrec de l’Andreu i amb la música en viu del Magí (ex-alumne de l’escola)
  • 15:30 jocs cooperatius

I durant tota la jornada venta de roses i punts de llibre artesanals i servei de barra (sense alcohol). Us deixem fotografies del taller de roses i punts de llibre en família!